

Bolu Fenerbahçeliler derneği olarak yaptıkları sosyal sorumluluk projelerinde isminden hem bolu da hem Fenerbahçe camiasında dikat çekerken baskan Aziz Yıldırım ın tekrar goreve gelmesinden dolayı yeni projeleri kulüp yönetimine taktim ettiler başkan Aziz Yıldırım yapılan hayırlı olsun ziyaretinde bolu derneğine daha önce olduğu gibi sizlerin yeni projeleride kulüp olarak deger görecektir bizlerde sizlere her konuda destek olacağız derken bolu Fenerbahçeliler dernegi bizim önemli derneklerinden bir tanesi 2011 yılında bolu derneğinin kulube nasıl sahip çıktığını biliyoruz ve başarılarının devamını diliyorum diyen Başkan Aziz yıldırım Başkan Selcuk zorlu dan yeni projeler hakkında bilgi aldı bolu ziyaretinde bolu ya da Fenerbahçe Evi projesi yapalım diyen başkan Yıldırım bu projenin hayata geçirilmesi konusunda bilgiler aldı
Bolu Fenerbahçeliler Derneği’nin Başkan Aziz Yıldırım'a ziyaretinde Başkan Selçuk Zorlu yonetim kurulu uyeleri ve kongre üyeleri Murat Acar , Kamuran Avcı,Niyazi Kaya,Gokhan Dere,Murat Ceylan dernek medya sorumlusu kongre uyesi Kayhan zorlu kongre üyesi Ahmet çelik hazır bulundular
123 kez okundu.



Spor Hukuksuzluğu: E-Bilet
Av.Burak MENGÜ 12.06.2014 21:17
''ÖZEN''Lİ ÇALIŞMANIN SONUCU ...
Cengizhan Sevindik 13.06.2014 00:11
1 Günde ne yapıyorum?
Canan AKARCA KUZU 12.08.2014 22:24
Boluspor Bunu Başarırsa İlk Altı İçin Söz Sahibi Olabilir
Namet Ateş 05.02.2015 21:24
Tüfekçi ve Boluspor !
Fatih GÜNDÜZ 05.10.2015 22:04
İyi Futbol Kötü Skor Samsun
Yazı Yorum 25.02.2016 00:24
RUS RULETİ
Rıdvan ALAYLI 07.12.2017 10:21
“YEKTEN”...
Hüseyin TAYŞİ 09.12.2018 20:04
Alt tarafı bir arma değil mi?
KONUK YAZAR 06.11.2019 19:52
BU LİGİN SEFİRİ
Fahri GÜNDÜZ 10.07.2022 00:43
Konsantre ve Konserve Oyuncular
Mustafa Nuri Gürsoy 15.10.2022 16:22
Görev Bizde!
Ahmet ÇETİNLİ 18.02.2024 20:09